Varsegod mina lovers.

Postat av: X

Konstigaste (o)vanan du har? - jag äter minst ett stekt ägg om dagen . Stekt med salt och peppar. Jag kom tvärr inte på ngt annat.

Pinsammaste du gjort? - kissat framför några när jag var full. Utanför en lägenhetsport. Framför en stor väg. När mina kompisar filmade mig. Om inte det skulle räcka o bli över så ramlar jag med fittttan upp i vädret.


Vad gör du när ingen ser? - försöker låta som Chewbacca. Har aldrig lyckats


westlife- backstreet boys? - måste jag välja ? pest pest pest. backstreetboys. Nu dör jag för att jag var tvungen att välja.


perfekta dagen? - svår fråga.. vakna sent , efter 12. Ta det lugnt med vänner- Se en bra film och dra ut på kvällen och festa hela natten.


cullen- black? - Cullen. Har ni sett Jacob Blacks POTATISNÄSA ?!?!?


svart-vitt? - Svart, just för att jag är så emo


dessie-paow? - Paow för hon är så JÄÄÄVLA mkt smartare


fjortis-emo? - EMO såklart.


gå naken en vecka eller utan musik livet ut? - FAN FÖR DIG X !naken ... hemma. din hore


höhö svara nu - MEN CHILL som Linnar skulle säga.

 

Postat av: pauline

snyggaste killen/mannen i världen? - Heath Ledger, godric. ALEXANDER SKARSGÅRD, Jasper.


om du fick se ut som en kändis (typ paris holton, jessica alba) vem skulle du helst vilja se ut som? - Megan Fox


vad är du mest nöjd över hos dig själv? - inget vidare. kanske mina naglar ? att jag inte får stubb på benen.


vilken sko tar du på dej först, högra eller vänstra? - högra


vem av dina vänner har snyggast klädsmak? - svår. men jag tror det är Loj


aldrig få sitta vid en dator igen eller sluta vara vegitarian? - Jag skulle sluta vara vegetarian. Datorn är mitt liv.

 

Postat av: julia

vem är du käääääääääär i? nawww - käften jag har inga sånna känslor. Glöm aldrig det. Godric möjligtvis

 

Postat av: line

hon är kär i Godric ju idi - EXAKT

 

Nej Arnold svårt efternamn.. - precis som jag tänkte

 

Postat av:

tokio Hotel eller Tomas Di Leva - Tomas Di Leva LÄTTT. lyssnar inte på gheymusik.

 

Postat av:

Aldrig äta Choklad eller aldrig äta chips? - aldrig äta ... choklad.



Glöm nu inte alla mina små barn att ni kan fråga vad som helst NÄR SOM HELST!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhA mer sånt till folket!

2010-03-24 @ 21:20:38
Postat av: julia

du har visst såna känslor. svaret skulle vara julia -.-

2010-03-24 @ 21:57:31
Postat av: anonym

"vem av dina vänner har snyggast klädsmak? - svår. men jag tror det är Loj"



LOOOOOL lol lol lol

2010-03-25 @ 10:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0