vägen är klar.


Jag kommer aldrig säga att jag inte bryr mig, för det gör jag
Jag kommer aldrig säga att jag inte är sårad, för det är jag
Jag kommer aldrig säga att jag inte förstår, för det gör jag
Jag kommer aldrig säga förlåt för något jag inte gjort
Jag kommer aldrig se situationen på samma sätt
Jag kommer aldrig låta er stampa på mig
aldrig
Saker förändras



Konsekvenser
Se dem i vitögat
Sanning i handling
Det kommer aldrig försvinna
eller göras ogjort
lev inte som martyrer
lev inte som offer
spill inga krokodiltårar över mig denna gång
Jag klarar känslan av att vara oälskad
Gör du ?


Kommentarer
Postat av: julia

deep

2010-03-22 @ 19:09:23
Postat av: Anonym

fint skrivet.

2010-03-22 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0