Filmrepliker ftw

Nu sitter jag och Julia i röda rummet och softar i soffan.

Dagens samtalsämne har varit- Fula filmrepliker
Jag ska ge er ett smakprov


Harry Potter och de vises sten:

GE MIG DET , GE MIG DET DÄR BREVET
det är mitt brev..
VI FLYTTAR BORT, LÅNGT HÄR IFRÅN. DÄR DE INTE KAN HITTA OSS.
pappa har blivit galen... eller hur ?



-Du har smuts på näsan.
Ja precis där.



sssszzzzszzszstaccck
EN OOOORM!

Du har sett vad jag måste göra för att leva, leva av andrta . En enkel parasit. Enhörningsblodet stärker mig, men det kan inte ge tillbaka min kropp. Det finns nått som kan det.. som bekvämt nog ligger i din ficka !!!!



Söndag, fiiin dag söndag. Vet du varför Dudley?




Pippi Långstrump på de sju haven:

OskaAAAR, ÅÅÅÅÅSKAAAAAR, kom och hämta skatten OOOOskar.



Mulan:

Risgrynsgröt
OH den är GLAD att se dig!


Lejonkungen:

KALLADE DU MIG GRIS ?! DET ÄR HERR GRIIIIS!


Ingen förstår hur dåligt jag mår. Ingen förstår min oro.
Kan du inte sjunga något muntrare ?
Våran jord är inte stor..
NEJ inte den igen
FAR jag kan inte få upp min kokosnöt


Ja. att jag memorerar dessa dialoger är lite pinsamt.


Kommentarer
Postat av: Steph

yo

2010-03-31 @ 12:24:54
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: ffffuuuu

lol

2010-03-31 @ 15:31:27
Postat av: Mira

Tackar! =)

2010-03-31 @ 15:40:43
URL: http://mira.blogg.se/
Postat av: julia

lägg till NU SKA BLODET FLYTA, SYNS INTE, SYNS INTE, FINNS INTE, FINNS INTE!!!!

2010-03-31 @ 18:48:48
URL: http://juliagangertio,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0