U'r going down

BRING IT ON BIATCH !
Julia Andersson
jag har
en arme med apor
en tjej som inte ens känner att hon får en spark i ansiktet
heta pistolen - ett dödligt vapen
en hemsk hemlis om dig
en tjej som älskar ormar och blod
gimli o dennes yxa
henke som knäcker folks nyckelben på träning
Glömt att jag kallades nacksvingarNz tös ?


o som jag redan vet så kommer du säga till folk det värsta du kan för att förnedra mig
så varför kan jag inte säga det rakt ut nu ?

Jag har en tragisk fjortisperiod i mitt liv. Jag var runt 12 år gammal och ville bara passa in någonstans. Så jag träffade en cool tjej o började sminka mig mer o mer. Hade rosa mjukisbyxor och.... Nu kommer det

Paris Hilton var min idol


Vad har du att säga nu då hoe ?




PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan säga att du råkade slänga lite kroppsvätska på en anonym persons grannes fönster, hur känns det?!

2010-03-08 @ 17:26:52
Postat av: fritzl

det känns bra

2010-03-09 @ 15:52:36
URL: http://astrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0