Swingers

Söker mer glöd i sovrummet 

Par numero uno
f


Elin Johansson och Andreas Håkansson

(Har alltid känt moderskänslor för herr håkan. Facebook-gruppen : Vi som tycker synd om Håkansson är på väg.
Vem skulle inte tycka synd om en man under Elins tyrrani ?)
Skämt åsido, både Elin och Håkan är hyvens trevliga människor som passarsom handen i handsken.
De söker en snäll person som är villig till trekant. Håkan önskar en kort skäggig man med yxa medans elin vill ha en bjässe som som schwagger.
 Håkan är inte så brutalt manlig som han framställs på bilden . Jag lööööver DAJ
Han är snäll som en halt ko



Par numero dos

Elin Lindh och Richard Magnusson

Råcoola, asballa ormdyrkare
Har skön frihet till varandra
Öpnna
gosigosN
Man kan inte göra annat än att älska detta par o deras fetisher
Söker person gärna en yngre själ som tänder på svettiga fötter. Fisting är vår speciallitet



ÖPPET HUS HOS ELIN LINDH PÅ FREDAG


PEACE


Kommentarer
Postat av: julia

vi vill också ha trekant

2010-03-10 @ 23:22:36
URL: http://juliagangertio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ledsen, men jag måste erkänna det, jag älskar inlägget. Damn girl, (a la sexy bitch, bara för att du älskar't) du får mig att skratta! Ni hakade allt upp er på den där fredagen, jag säger då det... Men det är lungt, jag vet att det bara är för att ni vill vara med!

2010-03-10 @ 23:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0