saker ni visste eller inte visste

 

AVSLUTA MENINGEN :

Jag har insett att min senaste kyss: var ett misstag
Jag lyssnar på: revolvermannen

Jag pratar: för mycket
Jag tycker om: min nya matta.
Jag avskyr när folk: fiser på min katt
Min närmsta vän är: Lina, Linnea, Maja, Therese och Zingo
Min första vän hette: Mollgan


Kärlek är: något jag hyser till vänner
När jag borstar tänderna: drägglar jag

När jag lagar mat: bränner jag den så brandlarmet går på



Det sexigaste yrket är: författare
Jag är rädd för: att bli ensam
Den värsta känslan är: sorg
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: att hata
Jag är sämst på: att vakna till alarm


Om jag va ett djur skulle jag vara:  en padda
Om jag va en insekt skulle jag vara: en dagsslända
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: ett samurajsvärd.
Jag kommer alltid att vara: hopplös
Det finaste som finns är: min katt
I sommar: sa jag supa skallen av mig
Sist jag grät var: såg jag på baywatch(tch fru dog)

Jag kan: massa onödiga saker

När jag vill tänka går jag:  ingenstans. tänker hela tiden
När jag bakar så bakar jag: inte
Min mobiltelefon är: min älsklingstegelsten.
När jag vaknar på morgonen: så somnar jag om.
Innan jag går och lägger mig: sätter jag på Harry Potter (misstolka gärna)
Just nu tänker jag på: när linnea tänkte vakna.
Bebisar är: söta.

Idag har jag: spelat trummor och lagt in en matta i mitt rum
Ikväll ska jag: och lina supa ensamma
I morgon kommer jag: sova
Jag vill verkligen: lära mig allt






Kommentarer
Postat av: julia

jag sätter också på harry varje kväll, fast inte på samma sätt som du gör ;)

2010-03-27 @ 14:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0