Pedobear

Tänkte dra ett familje-inlägg nån gång '
men nu ska jag ge er dagens

Dagens pedobear är ingen mindre än



Maja Ap Ollonet Larsson

Känt Maja sen jag var en liten lort
Hon och jag blev hemliga kompisar eftersom ingen utav oss ville synas med en svarvare/gesällare.
Men vänskapen växte sig ut över vad andra folk skulle tycka om oss.

Maja är en flicka från norrstrand som är värd att vara avundsjuk på. Hon är vacker, smart, musikalisk, rolig och galen.
Hon bryr sig inte ett skit vad folk tycker om henne utan står på sig som den hon är.
Majsan har fått pojkvän nyss( tyvärr boys) o det är roligt att hon hittat någon som kompliterar henne. Dock lever endast ernst kirchsteiger upp till majas nivå så matte får fortsätta att imponera.


PEACE

Kommentarer
Postat av: julia

mattias? imponera? skulle inte tro det

2010-03-14 @ 00:36:49
Postat av: Anonym

haha... jag har höga krav höhö....Jolin du ska veta att jag är väldigt glad över att ha vuxit upp med just en vän som dig...det är det bästa som finns att veta att man alltid har någon att prata om sina ointressanda problem med.

Bomber och granader ap ollon vi lever länge till och vänskapen tar ick slut

2010-03-14 @ 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0