PAPA STAVROS

JAg får klagomål från vissa vänner att jag skriver och upptaterar dåligt. De önskar att jag kunde skriva som jag gjorde för en vecka sen . Jag kan tyvärr inte hälpa att jag fått nya mål och drömmar i mitt liv ( Patriks röv ).

Nej men jag funderar ständigt på vad folk kan tänkas vilja läsa. Svar som "roliga saker" blir lite svåra att tyda. Roliga saker som i att Lindh är abort eller som "AH MAH GADH LOOK AT PARIS BEAUTIFUL FART!" ?

Tänkte att jag skulle ett av linas väninlägg o pimpa loss.

Jag har tänkt att göra ett familjeinlägg o berätta för er om min ytterst störda familj men det kanske inte heller är så roligt. Vafan , lär nog göra det ndå. vem vill inte höra mer om ryssen, Stavros den Stores fanastiska historier...



Kommentarer
Postat av: fail

"Dagens Jolin Lindberg"

"hittar ALDrIG nycklarna

ramla påväg till skolan. eller jag nästan varje gång.

får inte upp låset, bryter sönder nyckeln.

"måste kissa!

Skriver sin pinkod alla tre ggr. men nej, säker på att det är rätt. oops det var visst bibliotekskoden. woopsie. Dagens "jolin" helt enkelt. lär ju inte bli så svårt att få inspiration tilll . 2 bad

2010-03-16 @ 23:12:12
Postat av: julia

stavros is the boss

2010-03-16 @ 23:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0