Obama tittade in

Det är ingen idé att jag lägger upp bild då de inte syns ändå.
Sitter o lyssnar på Damien Rice, viklen känsla- Så man kan gråta till varenda låt.
Glöm nu inte att jag är man och inte gråter.
Tycker dock att ni som kan ska lyssna på
The Blowers Daughter
Vackraste låten jag vet.

På tal om att lipa- Jag ljög.
Skratta så mycket så tårarna kom förut när jag läste kommentarer på tävlingen jag har.
Hittas under rubriken - We know you want em'

Obama, Chewbacca, Edward Cullen och andra kändisar har lagt sina röster..

edward cullen om We know you want 'em.:

screw bella, im in love !

 
barack obama om We know you want 'em.:

united states of america have spoken, number 2 !

 

david hasselhoff om We know you want 'em.:

nummer 2, hon såg hårig och fin ut, jag tänder på hår



Kommentarer
Postat av: julia

edward (drägel)

2010-03-28 @ 23:40:19
Postat av: Meriem yaao .

Åh tack så mycket! :D Kul at du hitta till mig :) Jaa den är lite udda. Men det är så jag skriver :)

2010-03-28 @ 23:53:12
URL: http://khadeeja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0