MJ

jag glömde att göra dagens igår

FÖRLÅT

Gårdagens Dagens var Michael Jacksson

MJ var en riktigt bra artist dock tycker jag att han lätt blir uttjatad.
Musik med ett budskap fungerar alltid för mig. Tycker inte att han gör musiken så stämningsfull som den kunde vara . Men det lär vara svårt att låta lidande i falsett. Jag vet att många inte håller med mig och anser att hans röst är perfekt för sorgsna plågade låtar men jag står fast i vad jag tycker.

Tragiskt att en sån vänlig själ blev utnyttjad för sina pengar. Men det är så människan fungerar. Egoistiskt.

PEACE

Kommentarer
Postat av: julia

alla kanske inte vill lyssna på hur andras liv suger balle

2010-03-13 @ 16:52:39
Postat av: Anonym

:( du glömde o lägga ut en sexig bild på han!

UNDERBARASE MÄNNISKAN SOM LEVT PÅ DENNA JORD.

kärlek(L)

2010-03-13 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0