Min värld, min värld du är så stor




Cirkus en halvtimme senare.
Gårdagens frisyr. Vulkantoffs'
DEN NI!
omtalad
jag funderar på om jag någonsin kommer skriva en flytande text här
tror inte det va
ja, jag har en fin pyjamas

Min hjärna just nu:

Skuldkänslor
Ro
Nöjd
Tystnad
älskar




O sen ! Nattens låt
Snurra du min värld - Ted Gärdestad

När blev solen gul, när fick vagnen hjul
Jag bara undrar
Vet du när blev himlen blå, när blev molnen grå
Jag undrar

Min värld, min värld, du är så stor
Av tankar styrs din färd
Långt mera kloka än man tror
Så snurra du min värld

När blir vinter vår, när får foten tår
Jag bara undrar
Vet du när får vinden ro, när kan jag börja tro
Jag undrar

Min värld, min värld, du är så stor
Av tankar styrs din färd
Långt mera kloka än man tror
Så snurra du min värld

Min värld, min värld, du är så stor
Av tankar styrs din färd
Långt mera kloka än man tror
Så snurra du min värld

När blir jag en man, när älskar vi varann
Jag bara undrar
Vet du när blev himlen blå, när kan jag förstå
Jag undrar

Min värld, min värld, du är så stor
Av tankar styrs din färd
Långt mera kloka än man tror
Så snurra du min värld

Min värld, min värld, du är så stor
Av tankar styrs din färd
Långt mera kloka än man tror
Så snurra du min värld



PEACE


Kommentarer
Postat av: julia

tråk

2010-03-12 @ 15:58:50
URL: http://juliagangertio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0