LINNEA DIN SATE

Matvanor.

BULLSHIT med folk som säger,- jag äter inget godis. jag åt inget igår. tränade bara hela dagen bla.bla.bla....
Våga säga att ni gillar godis o skäms för in i helskotta inte.


Linnea är en av faktorerna till mina matvanor. När vi ses ska hon ALLTID köpa godis o inte kan jag säga nej till hennes valpögon. Godis i mängder, chips , pizza allt sån skit

Maja berättade idag att p-pillerna vi har gör en extremt sugen på mat hela tiden, men inte tusan stöttar linnea mig. Hon är personen som står framför en förredetta knarkare med kokain och erbjuder henne att testa liite.
Skit samma med o vara nyttig . Nu lever vi livet va ?!

PEACE

Kommentarer
Postat av: julia

jag vill också ha godis

2010-03-16 @ 17:13:26
Postat av: elin

JOLIN, livet är till för att äta :D mat är livet typ... mohha.h

2010-03-16 @ 20:24:00
Postat av: Anonym

jag blir glad av mat! det gör mig lycklig.

2010-03-16 @ 23:16:30
Postat av: Lindh

Word. All of U. Word.

2010-03-17 @ 08:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0