level up Chilli

det har hänt något allvarligt med min katt. Hunden ni vet.
Han har nu i lite mer än en vecka vägrat att gå ut. Han har alltså levt inne på kattlådan, ni som har utomhuskatt förstår vad hemskt detta faktum är.
Igår var han helknäpp. Jag stod i köket och skulle ta ngt att äta då lina precis gått.
Vänder mig om. oh vad välkomnar då mitt öga ?- DEN JÄVLEN SKITER PÅ MATTAN .
får panik och doppar HELA håret i filen samtidigt som kattfan smetar ut bajsen på mattan.


ett plus med händelsen= Jag trampade inte i det.


Kommentarer
Postat av: elin

hahahahhahah

2010-03-28 @ 15:13:16
Postat av: julia

hahahahhahahahahhahahahahahhahahaha

2010-03-28 @ 20:44:07
Postat av: fanny

Fin blogg:)

Komenteraa o lääs min:D

2010-03-28 @ 21:51:07
URL: http://fannysm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0