Jag ger er min morgon, jag ger er min dag

Idag ska jag hylla mina vänner lite extra
säga just varför de är så viktiga för mig


Linnea Narving
Du lyser upp tillvaron
Vet inte vad jag skulle gjort utan dig.

En vän är den som lyser upp
när hela världen har slocknat
-Alban Goodier



Therese Lindell
Vad som än händer
är jag din, och du min vän.
Kommer alltid ha dig nära


Gammal vänskap är som gammalt vin, ju äldre desto starkare.
-Antonio Perez



Maja Larsson
Tack för allt
Tack för att du står ut
Tack för att du förstår
Tack för allt

det finns ingen lycka som går upp
mot glädjen att finna ett hjärta
som förstår


Felix Cederborg
Du är som en pelare i ett hus
Utan dig rasar hela bygget

Vänskap är den enda boten mot hat och den enda garantin för fred.

Lina Mill
Spelar ingen roll vad du gör
eller vad du inte gör
Vår vänskap är enkel
men ack så självklar


Julia Andersson
Tack
du gör mer än vad du vet
det räcker och blir över
perfekt som du är


Om nån är ledsen för att jag inte skrev med er här nu så tycker jag inte att ni ska vara det.
Ni får något snart
Pauline, Isabelle Johanna osv.







Kommentarer
Postat av: julia

nawwww jag gråter

2010-03-22 @ 17:28:16
Postat av: maja

jolin<3

2010-03-22 @ 20:29:37
URL: http://wewalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2010-03-22 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0