I'm going to make him an offer he can't refuse.

Jag har efter det tidigare inlägget via msn och skype (mongon som inte förstår att saker som handlar om bloggen skall kommenteras) hört att jag ska skynda mig att göra en inlägg om papi El Mafioso.



Hade ingen bild på stavros på datorn så ni för nöja er med denna WB'n.


Pappa är en lång stabil man med extremt ycket pondus. Visst han kan verka trevlig och social vid de första mötena men jag kan lova er, det är ytligt för gästernas bästa.
Pappa är medlem i ryska maffian, röker cigariller ständigt och snarkar ljudligt. Som om detta vore nog skall jag nu avslöja för er att det är klippt för alla zigenare där ute (dvs alla med volangtjol eller randig tröja).
Pappa är mannen man koommer till för ett gott råd, han är även personen som tar hand om vissa viktiga saker...
På tal om viktiga saker! Pappa undrar ifall någon vet vart man köper stora bra sopsäckar och händiga spadar. Nån som vet ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA SÅ JÄVLA KUL. Diggar din papa. cooling

2010-03-16 @ 23:07:04
Postat av: julia

julias sop och spadmarknad funkar...

2010-03-16 @ 23:37:12
Postat av: papi love

biltema brukar jag köpa på

2010-03-17 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0