fabbbon

NU är jag uppe. Tänkte att jag kanske ska skriva min labbrapport som skulle vart inne för en vecka sen... Men oh andra sidan ,näää.

Min katt väckte mig (efter att jag stängt av båda alarmen 5 gånger) genom att klättra upp på mig för att lägga sig på mig. Visst låter det ofattbart att han väckte MIG genom att bara gå på mig, - Jag var inte klar. >Den jäveln ställer sig i mitt ansikte och börjar trampa. God morgon vassa klo.
Det var det kattiga katten . Min katt Zingo . Inte hunden.


Föresten , jag tycker inte att det är fel med att favorisera ett djur. Jovisst jag älskar båda mina katter något extremt men jag har ändå haft Zingo i snart 12 år då han har sovit i min säng varje natt och levt som min skugga.

Det är som att säga att jag skulle bli lika ledsen om min äldsta vän dör som om nån annan vän jag inte känner så bra dör.

Hata mig alltför mycket nu.





Kommentarer
Postat av: Anonym

kissar man på en katt blir det en kissekatt, missar man blir det en kissemiss

2010-03-25 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0