Dagens varböld

Dagens varböld:
Stefan Papegojan Blomkvist.
Min franska och engelskalärare.
En väldigt humoristisk lärare som gärna terroriserar fransktalande sp1a-elever.
Småporriga inslag. Jag tvättar mig, jag tvättar dig... Vi tvättar varandra ;).
- Vill ni lära er snuskiga ord om ni kommer i en sån situation i Paris ? höhöhöhöhöh;););).
Samma historier dras gång på gång på gång - så varför inte ta alla historier han kan och någonsin kommer berätta så slipper ni besväret att lyssna sen?

Han har ats med en elitbrottare - Moralkaka "ge aldrig upp"
Han dricker öl på en pub i bryssel. staden är vacker llablba
En kille han hade i franska älskade fotboll och vann en tävling med alla verbpapper
alla i SP1a är utvecklingsstörda och använder sina mobiler på tok för mkt
Har jag glömt någon så säg gärna till . vill ytterst gärna höra den om och om igen

PEACE

Kommentarer
Postat av: julia

min lärare är som en mormor

2010-03-14 @ 22:03:33
Postat av: Anonym

Historierna i all ära - men du glömde ju favoriten nr 1! Jag talar såklart om hur de som väljer sam sam får åka till Bryssel, och inte minst varför just den resan betalas av skolan... Den är stuck on replay 24/7.

2010-03-15 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0