Dagens Fritzl

Jag kom på en idé. Jag kan blanda dagens "nånting" lite som jag vill.
Men dagens blir defenetivt
FRITZL !



Hugo Ewald



Killen alla känner igen på stan. Han som alla tycker om. Den där udda lustiga filuren som hänger lite överallt. Ibland med knarklangare, ibland med superreligiösa fånar(Viktor) och till coola männisor som mig.
En extremt musikalisk kis som klarar vad som helst. Han håller för tillfället på med en soloplatta som ser mycket lovande ut.

Jag träffade herren för några år sedan när vi skulle spana in Felix ybercoola band med en låt som hyllar till ingen mindre än Grachen Jojo Gran. Tyckte att han var hyperaktiv men väldigt social och trevlig. Tiden gick o i i team lärde oss att vi kan lura vem som helst, hur som helst.
Spillevinken har inte hittat den rätta än ( vad jag vet iaf...) så han skall antagligen få upp ögonen för mina kära singeltjejer. Sikket utbud!
Jag önskar dig all framgång. Det är du värd.

kika gärna in här http://www.myspace.com/thedeadendersthe


Kommentarer
Postat av: julia

lille sögN jag bidde

2010-03-09 @ 18:04:04
URL: http://juliagangertio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0