Dagens David Hasselhoff



Lina Mill

vet att några av er inte kommer hylla detta inlägg pga. att lina är bättre än er.
Lina Mill
Tjejen med rå killhumor
Blundar aldrig för skräckfilm
Dissar ALLA killar
Träffade Lina när jag gick på dagis. Hon var ett år äldre o hade snyggaste dressen från polarn o pyret. Hon hade även en cool monsterbil så såklart ville jag och alla killar bli bästis med henne.Vi gick igenom långstadiet tillsammans. Höll ihop förutom när hon dödade min snöbebis Nina. då existerade hon inte för mig. När våren närmade sig insåg jag att att nina varit sjuk i cancer, och skulle dött ändå.
 så hon blev förlåten. Vi har hur många historier som helst tillsammans och har alltid betraktats som coolingarna(miffon som är farliga)

Jag kommer aldrig ha en snuttis-relation till dig
PRISA GUD!
Men fan vad vi är monglida ihop
Och jag skulle inte vilja ändra på något 

tack för alla år




PEACE


Kommentarer
Postat av: Julia

naaaaaaw

2010-03-10 @ 16:36:18
URL: http://juliagangertio.blogg.se/
Postat av: themanhatter

julia va tyst. alla killar vill ha mig ^^,



Jag är så jävla cool och tuff att ni borde bli redde.

2010-03-10 @ 18:19:57
URL: http://jagärbättreäneralla.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0