Hyss!

första april.
Exakt.
Kommer ni tro på allt jag skriver i bloggen ?
Kommer ni tro på vad jag säger i skolan ?
...
Ja,  är det så att jag ljuger om allt.- Var det en lögn ?
Idag kan man iaf ljuga och luras utan dåligt samvete.

Tips på hyss:

Hårda makaroner under toaringen- Låter som om toan brakar när man sätter sig på den.
Tejpa osthyveln(Klassiker)
Tejpa halva kranmynningen- Vattnet sprutar.
Ställ er precis utanför toaletten och skrik när de öppnar dörren- De är aldrig redo på det.
Ljug för er föräldrar att ni fick IG på ett prov/ämne- Se den blicken o du blir dig aldrig lik igen.
Planera fest hemma i telefon högt och tydligt när de hör.

Ja, hoppas ni tar den första, min personliga favorit.


Ha en underbar dag peeps.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha :)

2010-04-01 @ 14:35:57
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: julia

grattis jolin, du va lite rolig!

2010-04-01 @ 22:36:04
URL: http://juliagangertio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0