Beat it





OM MIG
Namn- Hanna Jolin Lindberg
Bor - Karlstad
Syskon - två bröder
Ålder - 16
Född -  17 mars 1993
Ögonfärg - Blå, ibland gröna (hulken u know)
Längd - 1.82,5
Höger eller vänster hänt - Höger
Stjärntecken - Fisk
 
Hårfärg - Brunett
Födelseort - Karlstad


 
OVÄRT ATT VETA OM MIG
Gillar du någon just nu - Mjo
Tycker du om godis - Ja
Äter du oftast nyttig mat - Alltid nu
Tycker du att du att du själv är smart - Ja
Gillar du skolan - Ja
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - Tyvärr inte
Sporter/aktiviteter har du gått i - Innebandy, gymnastik, fotboll, handboll, ridning, sångpedagog, fiol, pokémon


BRUKAR DU...

Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Röka - Ibland
Snusa - Noees
Drömma mardrömmar - Varje natt
Gå i skolan - Så mycket jag orkar/vill
Ljuga - Ja!
Vilja dö - Jag har mina stunder

NÄR...
Åt du senast - 4h sen
Läste du ut en bok senast? - nyss(Tusen strålande solar)
Köpte du något senast - Lördags
Svor du senast -  När jag pratade med Lina HORA
Sjöng du senast - Nu, för lina

HAR DU...

För många vänner - Nej
Någon psykisk sjukdom? - Vi tror det
Skadat någon? - JA.
Färgat håret - Ja
Några piercings - Nej


Kommentarer
Postat av: pauline

BEAT IT :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-04-22 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0